כפי ששמתם לב כבר , בשבועיים האחרונים העלנו הילוך בשילוב טכניקה של הרמת השקולות באימונים. אנחנו ממשיכים בסייקל הזה עוד שבועיים נוספים .

במהלך השבועיים הקרובים תפגשו בכל אימון את תרגיל הקלין או הסנאצ' בווריאציות שונות וזאת על מנת להשריש בגופינו את התנועות האלו, ברמה כזו שתאפשר לנו לבצע אותם במהלך אמון עצים תוך שמירה על טכניקה נכונה

תכננתי לסכם כאן הסופ"ש האחרון שעבר עלינו באליפות הארץ בכושר גופני  אבל אני אתן את הבמה לנאומי המתחרים שלנו .. אלו שסופו של דבר עשו את העבודה ומילאו את ליבנו גאווה :

בלה שפירא:

"

זהירות פוסט חופר, אולי… טוב אז רציתם לדעת איך היה היום? היה מעולה! בעיקר ברגעים בהם יפתח, רוני, שאר חבריי לקבוצה ומי שהגיע לעודד (גיא, ליהי ואיגור) צעקו עלינו ועודדו ברבאק! תקשיבו, המקצים היו מאתגרים עבורי. ריצה (שונאת את זה), רינג דיפס (מי בכלל יודע לעשות את זה?! ) והשחייה עוד מילא (היה כיף לראות את החבר'ה שנחשבים הכי חזקים, בקושי שוחים חזה). אז המקצה הראשונה התחיל. רומן היה הראשון אצלנו. אלוף. אני חיכיתי בתור והייתי ממש לחוצה שלא אספיק לעשות את ה 2 ק"מ בזמן. יפתח קלט אותי וניגש אלי. ידע שמשהו מטריד אותי. זו בעיני גדולתו של מאמן. להכיר את המתאמנים שלו על החוזקות והחולשות שלהם, וגם על הרגישויות. ואני בטוחה שזה יקרה עם כל אחד מכם, בלי קשר לאם אתם "צעירים" או ותיקים". הזמן יעשה את שלו, אבל תתנו לזה צ'אנס. בכל אופן, יפתח בשיחה של 2 מילים ו 4 דמעות שלי, הצליח לתת לי הרגשה שהכל קטן עלי. עשיתי את זה. סיימתי את הריצה ב 11:23 דקות (הזמן האפשרי היה 12 דקות) ואז דקה וחצי של שולדרס טו אובר הד. ווהוו!! יאז ליסה רצה. תותחית אמיתית, אין מילים. מקצה שני- 30 דאבל אנדרס, 5 צ'סט טו בר, 5 רינג דיפס. הבנים עשו 5 מאסל אפ. רומן היה ראשון. התקשה בהתחלה ואחר כך שיחק אותה בענק. הקפיצות לא הזיזו לו בכלל. ואז הגיע תורי. שוב לחוצה. דאבלים- אש. צ'סט טו בר גם סבבה. הגעתי לרינג דיפס. עשיתי 4. נותרו לי בערך 6 דקות מתוך 7. נלחמת ולא מצליחה לעשות את האחד המעצבן הזה. מתחילה להתאייש. כל הזמן שומעת NO REP. אבל מה שאני שומעת יותר חזק זה את העידוד ואת הטיפים שגיא, רומן ויפתח צעקו לי מאחור. באמת שאחרי דקה רציתי פשוט לעזוב את השטח. אבל המשכתי להתעקש. נכון, בסוף לא הצלחתי, אבל לא ויתרתי. נקודת חולשה מספר 1 שאני צריכה לעבד עליה. בסיום ה 7 דקות, למרות ששמעתי את יפתח צועק לי "בואי אלינו", ברחתי להיות קצת עם עצמי. הבאסה עברה כשיפתח חיבק אותי וזרק כמה מילות עידוד. ליסה סיימה משהו כמו 3 סיבובים. אמרתי לכם- מלכה! המקצה האחרון היה 60 סקווטים ומייד 100 מטר שחייה, פעמיים. המקצה הזה עבר לי יחסית בשלום, ואני חושבת שגם לשאר. מה שחשוב לי להגיד בסוף כל המגילה הזו, זה שאין לי מילים בכלל לתאר כמה הערכה יש לי כלפי יפתח וכמה יש לו כלפי המתאמנים שלו. Iftach Shua אתה מאמן גדול בעיני. אני רוצה להודות לך על ההשקעה בנו ועל התמיכה המוראלית בזמן התחרות והאימונים, על המוטיבציה שאתה מחדיר בנו ועל כל הדברים שאתה עושה מסביב שעושים את המועדון שלנו למה שהוא- בית. תודה! נתראה מחר בטרסטרס "

רומן ברדוקוב:

" ולסיכום קודם כל רוצה להגיד תודה רבה לכל החברה שבאו היום לעודד את צוות שפירא באליפות ישראל בכושר גופני!! הרבה מהחברה תמכו בי גם במהלך היום הראשון וכל הזמן דרשו עידכונים ועל זה המון תודה!!!! בלעדכם לא הייתי עושה את מה שעשיתי. וכמובן תודה למאמן פאפאו שלנו שבזכותו הגעתי לתחרות!
בתור בן אדם שלפני שנה וחצי (קצת פחות) לא ידע לעשות מתח אחד, להגיע בתור מתחרה לתחרות קרוספיט הגדולה בישראל ולבדוק את העצמי – זה ממש חוויה. אני גמור אחרי יומיים לא פשוטים. אבל עדיין זה מעניין וטוב להתאמן לצד האנשים החזקים במדינה, להכיר אותם, לראות אותם וללמוד מהם. בשבילי אישית אני שברתי הרבה מאוד שיאים אישיים שזה רק נותן את הכח להשקיע עוד טיפה יותר ולקוות ששנה הבאה אני גם יכנס לתחרות ושנה הבאה בטוח שנהיה הרבה יותר אנשים!
וכמובבבןןןןן המלכות של המועדון: בלההה ולייייסה!!!!!!! כל הכבוד! נתנן את הנשמה!!!! היו יומיים כיפיים!!!!
וכרגיל פפאו לכולם אם דב כמוני מצליח משהו אז כל אחד יכול להצליח בדוק :)))

ליסה גולדברג :

"

Thank you so much to everybody that came out to support us and cheer us on during the competition!! I had a lot of fun and I hope we'll be an even bigger group of competitors at next year's games! Now back to the box! "

כל מה שנותר לי לומר זה.. דיינו

3 clean position + 1 jerk  x 5 sets

65%-70%-75%-80%-85%

emom for 12 min:

first minute – 5 front squat of 75%

second minute – 5  strict ring dips

*emom -each mimute on the minute –

במהלך אימון זה אנו מבצעים כל תרגיל במספר החזרות הרשום בפחות מדקה ואז ממתינים עד סוף הדקה לפני מעבר לתרגיל הבא

crossfit haifa rfa

 

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *