אחרי שהגענו לשיאים חדשים בלבל'ס 2017, זמן לקחת צעד קטן אחורה ולהתחיל להתחזק מחדש.

היום בקרוספיט חיפה נתחיל בפרונט סקוואט למטרת חיזוק על טווח חזרות בינוני.

לאחר מכן אימון מטבולי שנראה פשוט על הנייר, אבל טריקי ביותר.

הבוקס ג'אמפ ידרוש משרירי הרגליים והישבן שלכם הרבה כוח. הTTB לעומת זאת ידרוש מכם כוח מחגורת הכתפיים והגב, ויתיש את האמות. והפאוור סנאצ'? הוא ידרוש מכם את הכל.

אז מה עושים? ומה לא עושים?

קודם כל בוחרים משקל קל עד בינוני שניתן לבצע איתו 10 חזרות ברצף ביד אחת. זה התרגיל שלא תרצו לחלק. לא עושים RX בכל מחיר

לבוקס ג'אמפ יש להתייחס כאל ריצה קלה בקצב קבוע. לא למהר כדי לא להגיע בלי אויר לTTB

הTTB הוא התרגיל היחיד אותו מומלץ לחלק למספר חזרות קבוע עם מנוחות קצרות וקבועות. לא לנסות לעבוד ללא הפסקה בTTB.

בהצלחה!

Front Squat

7-7-7-7-7

Climbing From 50% to 75%

 

 AMRAP 14

20 Dumbbell Snatch 50/35lb

20 Box Jump60/50cm

20 Toes To Bar

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *