כשאנו שואלים מתאמנים בתחילת דרכם, וגם אחרי שנה ראשונה,  על המטרות שלהם, אנו נתקלים לא מעט בתשובה:

"אני רוצה לשרוד את האימון. להיקרע ולהרגיש שנתתי הכל"

אנחנו מבינים מאיפה זה מגיע, מעריכים את המוטיבציה, ושמחים שמתאמן נותן ל"ילד שבו" ביטוי באימון.. אבל..

בסופו של דבר, הרוב המוחלט של מתאמנים בקרוספיט חיפה צריכים לחזור אחרי האימון למשפחה\לעבודה או לכל מעגל חיים נוסף. אין את הפריביליגה להשקיע במנוחה והתאוששות כפי שיש לספורטאי מקצועי, ולכן,  כשהמטרה היא "להיקרע" או "לשרוד" – קשה להחזיק מעמד לאורך זמן.

אז מה כן?

אימוני הקרוספיט נועדו לגרום לחיים שלכם בחוץ להפוך לקלים ומהנים יותר מבחינה פיזית ומנטלית. כדי שזה יקרה, עליכם לדאוג לסיים את האימון עם חיוך, אנרגיות  וכוחות להמשיך את היום.

קחו את זה בחשבון כבר באימון הבא

בהצלחה!

 

Back Squat

 3athletes on one barbell

4 Rounds:
In a :30 Second Window:
Max reps @ 70%

Rest 2:30 between sets

*First athlete start in 0:00 to 0:30 sec, Second start in 1:00 to 1:30 sec, Third start in 2:00 to 2:30 sec. In 3:00 minute first athlete starts second set.

 

AMRAP 12 minutes

9 Medball Clean

rx:30/20lb, Int: 20/14lb

12 Ring Row

15 Push Ups

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *