בסדנת היסודות של קרוספיט חיפה אנחנו מדברים על כך שבאימוני קרוספיט שאנו מעבירים במועדון,

אנו מתמקדים בעיקר בשני מרכיבי כושר עיקריים:

כוח מתפרץ ומהירות.

שני מרכיבי הכושר האלו עוזרים לנו לשפר מצד אחד מרכיבים ארגוגנים כגון גמישות,סיבולת שריר, מסת שריר וסיבולת לב ריאה ומצד שני מרכיבי כושר נוירולוגים כגון קאורדינציה,זריזות, שיווי משקל ודיוק.

תרגילי הרמת משקולות כמו סנאצ' (הנפה ) וקלין אנד ג'רק (שוונג דחיקה) ידועים ביכולת שלהם לפתח כח מתפרץ ומהירות.

2 תרגילים אלו הם בעצם התרגילים הכי טובים שקיימים היום בעולם הכושר לפיתוח מרכיבי כושר אלו.

היום אנחנו נתרגל את הספליט ג'רק (דחיקה במספריים)

 

skills:

split jerk

wod:

emom for 15 min

leg raises, 9 reps

deficit push up, 12-15 reps

squat jumps, 15-20 reps

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *