מתאמנים רבים חוזרים היום לשיגרה בקרוספיט חיפה, אחרי תקופת חגים ממושכת.

איך עושים את זה נכון? איך מרגישים את התוצאות כבר מהאימון הראשון?

בינינו, אף אחד לא רוצה להרגיש באימון הקרוב כמו החבר'ה האלה 🙂

הנה לכם מספר טיפים מעשיים:

הכנה מנטלית:

  • באימונים עצמם, צפו לירידת כושר של עד 30 % . למשל, אם מקסימום משקל שלכם בסקוואט הוא 100 קילו, אבל לא התאמנתם שבועיים שלוש והיום יש את אותו תרגיל, אל תצפו להרים 100 קילו.  תהיו מודעים לירידה היחסית במרכיבי הכושר וקבלו אותה בהבנה.
  • אל תבקרו את עצמיכם, להיפך, תעודדו את עצמכם.  ביקורת עצמית על הירידה בכושר היא לא רלוונטית. אתם ממש לא מתחילים מחדש. אתם מתחילים מנקודה גבוהה יותר ותחזרו לעצמכם מהר יותר.
  • מוטיבציה עוזרת. מוטיבציית יתר- פוצעת.  להגיע לאימון בגישה חיובית זה דבר הכרחי, אך אל תנסו לפצות על כל התקופה שנעדרתם באימון אחד. כבר ראינו את זה קורה בעבר, וזה לא נגמר טוב.

הכנה טכנית: (שעוזרת מאוד להגיע מוכנים פיזית ומנטלית)

  • שריינו בלו"ז האישי לשבוע הקרוב 3 אימונים, כדבר ראשון, ותכננו את שאר הלו"ז מסביב לאימונים. תיווכחו לדעת שהכל יסתדר ולא תפסידו שום דבר אחר.
  • ערב לפני האימון, בזמן שמתארגנים לשינה ומשוטטים ברחבי הפלאפון, כנסו לSUGARWOD, לאזור האימון היומי, שימו לב שאתם מכירים את כל התרגילים שמופיעים באימון, כנסו לPREPARE על מנת לצפות בסרטוני ההדרכה לתנועות.
  • באותו ערב לפני האימון, הכינו תיק לאימון עם כל האביזרים הדרושים (בקבוק, מגבת, חבל קפיצה, מגיני כף יד והרשימה יכולה להמשיך..)
  • תכננו את הארוחות שלכם, בין אם צריך להכין מראש או להחליט בדיוק איפה ומתי לאכול בחוץ, כדי שלא תיתקעו ללא מזון ותיאלצו להתפשר על אוכל לא מזין.
  • הקפידו על שתייה מרובה. כשהימים נהיים פחות חמים, זה הדבר הראשון שאנו שוכחים לעשות. גופינו מורכב משני שליש נוזלים. כל פעולה שאנחנו מבצעים מצריכה מים. מים חשובים יותר ממזון. על אחת כמה וכמה למתאמני קרוספיט. הקפידו על 3 ליטר מים ביום

לסיכום, יש לנו 3 נקודות שעלינו לקחת בחשבון ברמת התודעה ו5 פעולות יומיות

תשקיעו פחות מ30 דקות ביום בחמשת הפעולות הנ"ל, כדי לסלול לעצמכם את דרך המלך להצלחה!

אנחנו, המאמנים, תמיד כאן לקבל אתכם עם חיוך 🙂 בדיוק כמו בתמונה

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *