מתאמנים רבים בקרוספיט חיפה הצליחו לאחרונה את תרגיל המאסל אפ בפעם הראשונה.

זה הרגע לו חיכיתם!  היום תוכלו לבחון את עצמכם מבצעים מאסל אפ תוך כדי אימון.

על מנת הגיע רעננים לטבעות בכל סט, ביחרו משקל שבו אתם מסוגלים לבצע בצורה נוחה את הקטלבל קלין וג’רק או חלקו כל 12 חזרות ל2-3 סטים. בוקס ג’אמפ- שימרו על קצב קבוע ורגוע שיאפשר לכם מעבר חלק ומהיר בחזרה לטבעות.

לא עושים עדיין מאסל אפ? הכל טוב. גם לכם הכנו אימון שיקרב אתכם עוד שלב לתנועה הנחשקת וישאיר אתכם עם אנרגיות גבוהות להמשך השבוע!

            skills

  1. Back Squat

50%x10, 60%x10, 65%x10, 70%x10

  1. Conditioning
    AMRAP 12 Min

3 Ring Muscle Up

10 KB C&J, 24/16kg

15 Box Jump 60/50cm

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.