כמה דברים שעליהם נשים עליהם דגש היום באימונים:

בחלק הראשון אוברהד סקווט עם עצירה בתחתית הסקווט. תרגיל שהוא גם כך מורכב לביצוע והיום נאתגר אתכם אפילו יותר, כי לא תבצעו אותו מהר. העצירה בתחתית התנועה דורשת שרירי ליבה חזקים ויציבות, והיום נבחן כמה שליטה יש לכם בתנועה המאתגרת הזו!

בחלק השני, שני תרגילים פשוטים יותר, wallbal shots ו- toes to bar אבל שניהם ידחסו לדקה אחת קצרה.

במשך 12 דקות תבצעו בין 16 ל 10 חזרות (תלוי ברמת הקושי בה תבחרו לעבוד – שילוב של שני התרגילים) מה שיחייב אתכם לשמור על קצב אחיד במהלך כל האימון)

Skills

Overhead Squat*

 *3 Seconds Pause in Bottom Position: 5 Sets x 3 Reps Climbing

Emom x 12 

Rx: 7 Toes To Bar + 9 Wallball Shots, 20/14lb

Int: 7 T2B + 7 WBSH, 20/14

Beg: 5 Knees To Chest + 5 WBSH, 14/8lb

(In one minute perform two exercises)

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *