האם קיים זמן אידיאלי לאימונים ? 🤨
הכל תלוי…
אימונים בבוקר יכולים להשפיע חיובי על הגוף. זה מגביר מטבוליזם ונותן הרגשה טובה עקב שחרור הורמון דופמין. בנוסף, אתם תרגישו יותר ערניים ואנרגטיים לאורך כל היום. 💫

אבל מה קורה אם אין אפשרות להתאמן בחלק הראשון של היום ? 🙋‍♂️

לאימוני ערב יש גם הרבה יתרונות. קודם כל זה מוריד לחץ אחרי יום עבודה ארוך ומשפר איכות השינה. הגוף בערב כבר הרבה יותר חם ומוכן לתנועה לעומת הבוקר. לפי המחקרים שנערכו בנושא, אנשים שמתאמנים באופן קבוע בשעות הערב נרדמים מהר יותר ויש להם שינה יותר חזקה ואיכותית מאלו שלא. 😴 כמובן, זה לא כולל אימונים מאוד אינטנסיביים שעה לפני השינה…

בשורה תחתונה, הזמן המושלם לבצע את האימון זה הזמן שאתם יכולים להכניס אותו לשגרת החיים שלכם באופן קבוע ולהרגיש אם זה טוב. לא קיימת עדיפות מסויימת הכל מאוד אישי.

עוד טיפ קטן: לכל מי שחשוב לו ביצעוים ספורטיביים אז אימוני כוח עדיף לעשות יותר בשעות הערב. אימונים אירוביים אפשר לעשות גם בבוקר וגם בערב זה לא משפיע אין עדיפות. אבל לאוכלוסייה הכללית שרוצה באופן כללי להיות יותר בכושר זה לא משנה. 💁‍♂️ ⠀

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *