אחד העקרונות החשובים באימון פונקציונאלי ובאימוני קרוספיט בפרט , הוא עיקרון מירכוז הגוף- שליטה בשרירי הבטן והישבן באופן מודע, תוך כדי תנועה. בין אם התנועה היא עם משקל כמו סקוואט או לחיצת כתפיים ובין אם התנועה היא על בסיס כח גוף בלבד כגון עמידת ידיים .

מירכוז הגוף גורם לייצור כח רב יותר, שמירה על שיווי משקל  ושיפור היציבה, ושיפור היכולת לגייס מקסימום יחידות מוטוריות לביצוע הפעולה הבודדדת.

תרגילים סטטיים כגון פלאנקים והולורוקס הם תרגילים ציינים לשיפור מודעות הגוף לעיקרון זה.

 

Press

x50% 5×60% 3×70% 3×80% 3×90% 3xmax5

ring rows

15×3

Plunk versions

 

Wod:

10 min amrap :

10 wallball shots

10 strict push up

Each min on the min (emom) – 5 burpees

roman 2 crossfit haifa

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *