האימון האחרון לעונת האופן 2017 יוצא לדרך!

אין חדש תחת השמש.. כמו בכל שנה מופיע הטרסטר'ס, והפעם עם דאבל אנדרס.

כולנו ידענו מה יהיה, רק לא ניחשנו כמה 🙂

עשרה סיבובים של 9 טרסטרים ו35 דאבל אנדר'ס, למרות שהמשקל לא כבד לרובכם, זה אימון מאוד מנטלי. אסור לעצור ולחשוב.

פשוט להחליט על קצב קבוע וללכת עליו.

רגע לפני שאתם מתחילים, תנו מבט לאחור על האופן שלכם ותראו כמה התקדמתם!

חלקכם הצליח מאסל אפ בפעם הראשונה, הנדסטנד פוש אפ פעם ראשונה, סנאצ' עם משקל חדש פתאום עלה..

וגם אם זה לא האופן הראשון שלכם, ולא השתפרתם- סימן שההתמדה באימונים השנה לא היתה הצד החזק וטוב שיש את האופן שהחזיר אתכם למסלול הנכון.

מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור את האימון בהצלחה:

  1. לא להיבהל מכמות החזרות. לאימון יש המון זמן, כך שגם אם המשקל חדש לכם, לכו על גירסת RX ונצלו את כל הזמן. במידה ואתם כבר רגילים למשקל, נסו לא לשבור את הסטים אלא לעבוד בקצב קבוע ככל שניתן
  2. השרירים שעלולים להתעייף מהר באימון הזה הם שרירי הכתפיים. על מנת למנוע זאת כמה שניתן, הקפידו להביא את מירב הכוח בטרסטר'ס משרירי הרגליים, עם עבודת אגן אגרסיבית ומוט קרוב לקו הגוף. בקפיצות בחבל- שימרו על כתפיים רגועות, מרפקים צמודים ועיבדו בעיקר עם שורש כף היד.
  3. לוגיסטיקה- מקמו את המוט והחבל בצורה כזו שתאפשר לכם מעבר וכניסה מהירה בין תנועה לתנועה.

בהצלחה!!!

 

wod

17.5 crossfit open workout 

9 thrusters

35 double unders

rx: 43\29 kg

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *