אחד הדברים הבולטים אצל מתאמני קרוספיט הוא גב חזק, בעיקר גב תחתון חזק.

זאת משום שכמעט בכל אימון מופיע תרגיל אשר בצורה כזו או אחרת מפעיל את הגב התחתון תחת עומס.

היום נתרגל לעומק את אחד התרגילים היותר בולטים במובן הזה-  קטלבל סווינג רוסי.

הקטלבל סווינג הרוסי מאפשר לנו טווח תנועה ומספר חזרות גבוה יותר מאשר הסווינג האמריקאי , ומהדדליפט ומאפשר לנו לשפר גם את היכולת לעבוד עם משקל לאורך זמן, ממש כמו תרגול אירובי ובד בבד לפתח גמישות , כח וסיבולת באיזור הגב התחתון.

 

back to overhead  press 4×4

Russian kb swing  20×4

עובדים בזוגות בכל דקה על הדקה. מחליפים תרגיל בכל דקה. זזים מתחנה רק לאחר הצפצוף.

Wod:

4rf

30 box jumps

30 wallball sit ups

30 push ups-   strict as possible

SAMSUNG CSC

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.