מרכיב הכושר הגופני השני בטבלת עשרת מרכיבי הכושר הגופני של קרוספיט הוא ה"קשיות" או "עמידות" . מבחינה פיזיולוגית הכוונה ליכולת של הגוף שלנו לייעל את ההוצאה האנרגטית שלנו לאורך זמן, ובכך גם להתנגד לעייפות ההולכת ומצטברת ככל שהאימון נמשך או ככל שמבצעים את אותה תנועה תחת עצימות ליותר ויותר חזרות.

בדרך הטובה ביותר לבדוק את הנושא היא באימוני "סינגל'ס".

הכוונה היא לא אימוני קרוספיט לפנויים פנויות, למרות שזה אחל'ה רעיון 🙂 אלא לאימוני קרוספיט המורכבים מתנועה אחת בלבד.

שבוע שעבר ביצענו את "גרייס", 30 חזרות של קלין וג'רק על זמן.

אתמול ביצענו אימון בנצ'מארק אחר, בשמו העברי "הלך עלינו" fight gone bad

אשר היה מורכב מ5 תרגילים שונים.

כאשר אנו מבצעים ביום אחד אימון המורכב ממספר רב של תרגילים ומיד למחרת אימון המורכב מתנועה אחת בלבד, אנו מקבלים גיוון ויציאה מאיזור הנוחות של גופינו ברמה הגבוהה ביותר.

ואם קראתם עד כאן, דעו לכם שאת האימון שאתם הולכים לבצע היום, קבוצת המתחרים שלנו,

אשר מתכוננת לאליפות הארץ למועדוני קרוספיט שתתקיים בים שישי הבא בתל אביב, ביצעו ביום שישי האחרון 🙂

 

אז מה האימון?

skills:

emom 15 min

5-10 strict pull up

 strict hand stand push up\ handstand hold 5-10 reps\ 30 sec

strict push up 15-20

team wod:

"shorty"

three athletes must complete for time:

back weighted walking lunges for 360 meters

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *