בתכנון האימונים שלנו בקרוספיט חיפה, ישנו קונפליקט כל הזמן בין תכנון להשגת מטרות לטווח הקצר והשגת מטרות לטווח הארוך.

לרוב החלק הראשון של האימון יוקדש להטעמת שורשים, ביסוס הטכניקה בצורה טובה יותר לצורך שיפור מרכיבי הכושר בעתיד, ובחלק השני באימון העיקרי אנחנו קוצרים את הפירות משורשים שכבר נטענו בעבר.

היום באימון נעבוד הפוך.

בחלק הראשון נלמד את המתח בתנופה על מנת לעזור למתאמנים לשפר תוצאה בהפנינג הקרוספיט שלנו בום שישי הקרוב.

בחלק השני נבצע אימון מתוך שלב הפתיחה של משחקי הקרוספיט 2014 כחלק מההכנה למשחקי הקרוספיט 2017 שיתחילו בעוד חודשיים וחצי.

skills:

kipping pull up

wod:

crossfit open 14.1

10min amrap

15 power snatch , 35\25kg

30 double unders

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *