1. Squat Clean Thrusters T&G

5-5-5-5-5

Weight Climbing

 

  1. wod

 5rounds For Time

16 Dumbbell Snatches 50/35lb

12 Burpees

8 Chest To Bar

Time Cap 12:00 minutes

notes from your coach

  • היום בקרוספיט חיפה בחלק הראשון של האימון נתרגל תנועה אשר דורשת מאיתנו להפעיל את הרגליים פעמיים בכוח מתפרץ- פעם אחת בקלין ופעם שניה במעבר לטרסטר.  לכן המשקל צריך להיות כזה שמאפשר לנו לשלוט בתנועה בצורה יעילה ובטוחה, כ60-70% מ1RM
  • בחלק שני של אימון נפגוש שילוב של 3 תנועות ל5 סיבובים עם זמן גג של 12 דקות- זה אומר שמעבר לעבודה רצופה בכל התנועות, עלינו להקפיד גם על מעברים מהירים ושמירת ציוד קרוב אלינו.. כל האימון במרחב של 2 מ"ר.. וכמובן- לבחור משקולת שמתאימה לנו לביצוע 80 חזרות של דמבל סנאצ'
  • נותרו לנו 9% לעמידה ביעד בפרוייקט "הדסטארט" לשליחת ספורטאים לרג'יונל'ס! אנו חייבים להגיע ל100% תמיכה על מנת שהספורטאים יקבלו את המימון! הוספנו חולצות לגברים וגופיות לנשים לרכישה ותמיכה בספורטאים. לתמיכה בספורטאים כנסו כאן
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *