שבוע טוב קרוספיט חיפה!

הקיץ כבר כאן ממזמן ולצד מתאמנים שמתמידים, בשיחות עם מתאמנים שלא מצליחים להתמיד אנחנו שומעים שוב ושוב את אותם סיבות.. ומבינים מאוד את הקושי, אך גם רואים חבר'ה שנמצאים תחת אותן נסיבות ומצליחים בכל זאת להתמיד באימוני הקרוספיט.

כאן נכנסת המהות של הקהילה.

ככל שנכיר יותר אחד את השני, נדע להתמודד עם הקשיים ביחד, ללמוד זה מזו איך לשפר ולהשתפר

כי היום אני על הגל ומישהו אחר קצת מתקשה להגיע.. אבל מחר הכל יכול להתהפך.

כשאתם על הגל החיובי באימונים- זה הזמן לעזור לאחרים, למשוך חבר'ה באימון ומחוצה לו.

יש לכם חבר שלא ראיתם השבוע באימונים? תרימו טלפון.. אין לכם מושג כמה זה ישתלם לכם בעתיד

מה קורה היום במועדון?

נכנסים לשבוע עם 15 דקות לשיפור קצב העבודה באימון:

15min amrap

18 wallball shots

15 kb swing

12 burpees

המטרה שלנו היום היא בנקודות המעבר. עיבדו בקצב שמאפשר לכם לעבור מהר לתרגיל הבא ולהתחיל ישר ללא הפסקה. זוהי נקודה חשובה באימון. פיזית ומנטלית.

 

לאחר מכן בחלק שני, נתרגל סקוואטים במנוחות קצרות ומספר חזרות בינוני למטרת שיפור בסיבולת בשרירי הרגליים.

בעבודה בזוגות, תחת מסגרת זמן של 12 דקות:

בכל 3 דקות יש לבצע: 4 פרונט סקוואט + 8 באק סקוואט (60% מ1RM פרונט סקוואט)

איך זה מתבצע?

מתאמן ראשון נכנס להרים 4 חזרות של פרונט סקוואט ומיד אחריו מתאמן שני.

איך שהמתאמן השני סיים את הפרונט סקוואט , נכנס מתאמן ראשון עם אותו משקל ל8 חזרות של באק סקוואט ומיד אחריו מתאמן שני.

יש לסיים את הסט הנ"ל בפחות מ3 דקות.

על כך חוזרים 4 פעמים.

בהצלחה!

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *