אתמול בקרוספיט חיפה עבדנו בחלק הראשון על תלייה סטטית מהמתח , החזקת הגוף שלנו באויר ושיפור האחיזה.

היום נתאמן על הפעולה ההפוכה- התנגדות סטטית של הגוף שלנו כנגד משקל חיצוני.

נעשות זאת באמצעות תרגיל האובר הד סקוואט

החזקת משקל מעל הראש דורשת מאיתנו הרבה יותר מכוח.

על מנת לשמור על סטנדרט גבוה באוברהד סקווט עלינו לשים לב ל3 דגשים עיקריים:

מעל הכל נדרשת מאיתנו תשומת לב לשרירי הליבה.

עלינו להשתמש בשרירי הבטן והגב כשריון השומר על השלד שלנו.

עלינו לשים לב לגמישות שלנו במפרק הכתף- נושא חשוב שיעזור לנו לשמור על יציבות ושיווי משקל תוך כדי הסקוואט.

רק במידה ושלושת השלבים הנ”ל מבוצעים כהלכה, אז ורק אז נוכל להעלות את העצימות.

בהצלחה!

 

Overhead squat

3-3-3-3-3

AMRAP 14 Min

9 chest to Bar

12 KB Swing 32/24kg

15 Air Squat

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.