1. Tempo Back Squat

4 sets x 3 reps, 50%

7 sec eccentric

 

  1. AMRAP 20 minutes

 2ring Muscle Ups 4 C2B or 6 Pull Ups

 4handstand Push Ups6 Pike HSPU

 8box Jump 70/60cm

 

note from your coach

אנחנו ממשיכים היום בתוכנית הטמפו סקוואט שלנו, עם דגש על ירידה איטית  במשקלים כ 50% מ1RM

בחלק שני- אימון שמזכיר את הבנצ'מארק "נייט" , כשאת הקטלבל סווינג יחליפו בוקס ג'אמפ.

יש לבצע את הקפיצות בקצב קבוע ורגוע על מנת לשמור כוח ל2 התנועות האחרות. לכו על בטוח. אם תכננתם לבצע אנברוקן אבל מתחילים להרגיש עייפות-חלקו את הסט ל2 או 3 חלקים, העיקר שכל חזרה תהיה מושלמת.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *