נכנסנו לשבוע השני של אתגר החודש שלנו- ה " FALSE GRIP "

היום בישיבת צוות המאמנים של קרוספיט חיפה וקרוספיט קריות קבענו את המדדים ובנינו את הדרך  להצלחה באתגר, ואנחנו הולכים ליישם את זה כבר היום!

בכל תנועה של משיכה באימון פונקציונלי, בין אם מדובר בתנועה של משיכת משקל כמו דדליפט, קלין או סווינג, ובין אם מדובר במשיכת משקל הגוף שלנו, עליות מתח למשל, אופן האחיזה יכול להשפיע משמעותית על ביצוע התנועה.

בתרגיל ה RING MUSCLE UP, עליות כח בטבעות, צורת האחיזה תיקבע אם תצליחו לבצע את התנועה במלואה או לא.

צורת האחיזה, ה FALSE GRIP, היא לא טבעית לנו, ולא נוחה, בלשון המעטה.

לכן נדרש תרגול רב על מנת להצליח לבצע תרגילי משיכה באחיזת FALSE GRIP לחזרות מרובות.

אז קחו נשימה עמוקה.. כבר מתחילים 🙂

skills:

false grip pull up\ring row

wod:

"walking tears"

run 1200 meters

kb overhaed carry 40 meters

toes to bar 10 reps

run 800 meters

kb overhaed carry 80 meters

toes to bar 15 reps

run 400 meters

kb overhaed carry 120 meters

toes to bar 20 reps

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *