בקרוספיט חיפה אנחנו מאמינים ש"ליבה חזקה" היא הבסיס להכל.

בין אם המטרה שלנו היא ירידה במשקל, חיזוק או שיפור כושר גופני, שרירי הליבה תמיד יהיו מעורבים בכל פעולה שנעשה.

אחד התרגילים החשובים בעולם הקרוספיט וההתעמלות הוא "hollow". מתאמנים שיודעים לעשות את זה היטב מסוגלים להבין ולהצליח תרגילים מורכבים כגון מאסל אפ והנד סטאנד פוש אפ.כדי ללמוד את ה"hollow" צריך לעשות פרוגרשן בסדר הבא:

Hollow with bent knees

כופפו ברכיים לחזה ובאותו זמן הרימו שכמות באוויר. הידיים נמצאים לצדי הגוף לכיוון כפות הרגליים

חשוב: שימרו על גב תחתון  צמוד לרצפה.

Hollow with one straight leg

אם הצלחתם את התרגיל הראשון  אז אפשר ליישר רגל אחת. עדיין חשוב להצמיד גב התחתון לרצפה וידיים בקו ההמשך לגב  והרגליים

Hollow with streight legs and arms close to the body

כשהגוף מפסיק לרעוד בHOLLOW עם רגל אחד ואתם יכולים לפחות חצי דקה להחזיק במצב הזה בלי להרים גב תחתון מהרצפה, זה הזמן לעשות עם שתי רגליים קדימה כאשר ידיים לצדי הגוף

Full Hollow position

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *