באימון קרוספיט כל שניה חשובה.

לא רק בחלק העיקרי בו הדופק נוסק לשמיים ואתם מפחדים לעצור שהמאמן לא יתפוס אתכם, אלא גם בחלק הטכני.

על אחת כמה וכמה כשמדובר בטמפו דדליפט.

היום נבצע טמפו דדליפט.

מדובר על הרמת המשקל בקצב של 4 שניות למעלה ו6 שניות למטה.

החלק הראשון של המשיכה, עד הברך- הוא החלק החשוב ביותר. שם קורות כל הטעויות וזה הזמן לתקן. לכן אותו נבצע לאט.. 3 שניות מעבר בין הריצפה ועד מתחת לברך. משם כל שנותר לעשות הוא לפנות את הברך, לתת למוט לעבור ולפשוט במהירות את הירך. כמה מהר? שניה אחת לכל היותר.

בחזרה- מאחר ורוב פציעות הגב בדדליפט נגרמות כתוצאה מהורדה לקויה של המוט ולא מהעלאתו, נתאמן גם על להוריד את המוט לאט, בצורה בטוחה ויעילה.

וכמובן, אחרי סקילס כל כך מאתגר, דרוש אימון מרענן..

 

skills:

tempo deadlift

5×5

wod:

Every second counts

10min amrap

3-6-9-12-15…

kb thrusters 32\24

chest to bar

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *