אנחנו רגילים לחשוב על אימוני טבאטה כעל אימונם מקפיצים עם מוסיקת ריקודים ותרגילי כוח גוף..

אבל מה קורה כשמכניסים דדליפט כבד לתוך אימון הטבאטה?

ללא ספק מאתגר. בעיקר את שרירי הליבה שלכם.

כדי שהבטן תוכל לשמור על הגב שלכם במהלך האימון- ההכנה מתחילה בתזונה. תנו לגוף בדיוק מה שהוא צריך.. לא מעבר לכך, על מנת שבזמן האימון תוכלו להתרכז בביצוע התנועות ולא בעיכול. שתרגישו קלילים ולא כבדים.

זכרו שדדליפט הוא קודם כל תרגיל ישבן ורגליים ולא תרגיל גב.

תתחממו טוב למשקל עבודה באימון על מנת לעבוד בקצב גבוה ולהפיק ממנו את המיטב. בהצלחה!

Weightlifting

3position Clean (Floor, Mid-Thigh, High Hang) x 5 Sets

“Drop Dead”

in a total time of 8 min:
  20seconds on, :10 seconds off 
Sit-Ups
Deadlifts 80\50
Sit-Ups
Deadlifts 80\50

*Two athletes work with one barbell. First athlete start from Sit Ups, Second from Deadlift after 4 Sets they switch.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *