אחת המיומנויות החשובות בקרוספיט, אשר ממהרים לדלג עליה כשלא כל כך מצליחים, וחבל שכך, היא קפיצה כפולה בדילגית

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התנועה הזו, היא פשוט לא לוותר ולא לחזור לקפיצות רגילות. גם באמצע האימון העיקרי, להילחם על כל חזרה, גם אם זה ייקח לכם את כל האימון. שניים שלושה אימונים כאלו ואתם על הגל. האופציה האחרת היא פשוט לוותר ולמצוא את עצמכם אחרי שנתיים בקרוספיט עדיין קופצים כמו ילדים בכיתה ג'

ההבדל בין קפיצה איכותית לקפיצה לא איכותית טמון בשרירים שאנו מפעילים , ואלו תלויים בצורת הנחיתה והניתור

במידה ואנו נוחתים על כריות כף הרגל בלבד ומנתרים מקצות האצבעות- נפעיל בעיקר את שרירי התאומים, שהם שרירים קצרים וקטנים יחסית- מה שיגרום להם להתעייף מהר, ולנו יהיה קשה לנתר גבוה לאורך זמן.

במידה ואנו נוחתים על כל כף הרגל (תחילה על כריות כף הרגל ואחר מכן מניחים עקב בקרקע) ומנתרים מכל כף הרגל-

עצם הורדת העקב לקרקע נותנת מנוחה קלה לשרירי התאומים

הניתור מכל כף הרגל יוצר שרשרת תנועתית עוצמתית יותר ומפעיל "פשיטה משולשת"- פשיטת ירך,ברך וקרסול במקביל אשר מערבת את שרירי התאומים,הירך האחורי, מקרבי הירך ,הארבע ראשי ושרירי הבטן כמובן.

כשכל השרירים הנ"ל עובדים ביחד, כל אחד מהם מתעייף פחות ליחידת זמן ואנחנו יכולים לנתר יותר חזרות, יותר גבוה, עם יעילות אנרגטית גבוהה יותר.

על מנת לראות איך זה נראה באמת- כנסו לסרטון ההדגמה של יפתח וולריה

skills:

double unders

thrusters

wod:

"double trouble"

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

thrusters

100-90-80-70-60-50-40-30-20-10

double unders

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *