,בעולם שלנו , כשיש מחשב וטלפון לכל אחד ואחת , מה שבעבר הרחוק היה נחלת אוכ’ ממעמד הסוציואקונומי הגבוה

גם תרגילים אשר בעבר היו נחלת ספורטאי עלית בלבד , חיוניים לאוכ’ הכלל באותה מידה אך בעצימות שונה.

.דדליפט הוא האבא של כל התרגילים ברשימה. נחשו מי האימא 🙂 היום אנחנו מתחילים שבוע שמוגדר כהתאוששות אקטיבית בין מחזורי הכח

ננצל את השבוע הזה להעלות הילוך במרכיבי כושר שונים. איך כמה ולמה? תגיעו ותראו בעצמכם

1. Emom for 15 min :

deadlift , 5repsx75%

tow pleometric box jump , 5-8reps

strict push up , 15reps + plank

 

2. wod:

15 min amrap:

strict ring pull up \ jumping  ring pull up, 8reps

front weighted walking lunge , 16reps

hollow rock , 24 reps

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.