פותחים שבוע בקרוספיט חיפה עם אחד מאימוני הקרוספיט היותר סקסיים שקיימים!

היום אנחנו הולכים לבצע את "גרייס" בפעם השלישית בתולדות הבוקס!

"גרייס" זהו אימון בנצ'מארק מתוך רשימת ה"בנות של קרוספיט".

אימוני הבנצ'מארק  בקרוספיט הם ציון דרך עבורנו אשר נועדו לבדוק אחת לתקופה שאנחנו אכן מתקדמים ומשתפרים במגוון רחב של יכולות.

למה החליטו בקרוספיט לקרוא לאימונים אלו בשמות של בנות?

מוזמנים לצפות בחלק קצר מתוך הרצאה של מייסד קרוספיט, גרג גלסמן, עונה על השאלה הזו בדיוק (בדקה ה5:50)

האימון "גרייס" הוא אימון קצר, מהיר, ומאוד אינטנסיבי, אשר בנוי מתנועה מורכבת אחת,  קלין וג'רק, 30 חזרות על זמן.

על מנת לבצע את האימון ביעילות ובבטיחות מקסימלית, אנו נקדיש את החלק הראשון ללימוד התנועה ובקרת המשקל.

על מנת לשמור על טכניקה טובה לאורך 30 חזרות, משקל העבודה באימון לא יעלה על 75% ממקסימום המשקל שהמתאמן מסוגל להרים לחזרה אחת.

גרייס, גירסת הנשים

גרייס, גירסת הגברים

 

skills:

clean & jerk

wod:

"grace" 

for time:

clean & jerk , 30 reps, 60\40 kg

time cap: 8 min

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *