CF-Endurance-Specialty-class-header-

ראשית, כל הכבוד למי שהתחיל להגיע לאימוני האינדורנס!

אני מקבל המון תגובות חיוביות על האמונים, חבר'ה מצטרפים מאימון לאימון ואני בטוח שהקבוצה רק תגדל ותגיע להישגים!

מאחורי הקלעים אני יכול לספר לכם שהמאמנת שירלי נכנסה לזה בכל הכח, מתייחסת לנושא בסופר רצינות ומשקיעה המון בתכנון האימונים.

אבל מזה בכל קרוספיט אינדורנס?

שיטת קרוספיט אינדורנס מובילה מהפיכה בעולם הריצה.

במקום להתמקד בריצות נפח ועד נפח ועוד נפח, אנו מתמקדים בשיפור הסבולת ה3 שלבים:

שלב ראשון-שיפור טכניקת ריצה

שלב שני- העלאת עצימות\אינטנסיביות

שלב שלישי- העלאת נפח

התמקדות אך ורק בנפח והעלאת קיומטרז' ללא מתן תשומת לב לטכניקה דומה לאימון דדליפט עם משקל גבוה וכמות חזרות אינסופית כשהגב עדיין לא ישר והגמישות ביריכיים עדיין לוקה בחסר.

לרוץ 10 ק"מ או חצי מרתון ואף יותר – ללא התמקדות הטכניקת ריצה שלכם יוביל לפציעה ! לא פחות מחזרה אחת מעוותת של סקוואט אחורי!!!!

האינטנסיביות של האימונים תבוא על חשבון המרחקים ובכך תאפשר לכם להיות מוכנים לריצות ארוכות יותר מבלי להתמקד בנפחים באופן שוטף.

לא מאמינים ? תנו לנו צ'אנס… כי לא המצאנו את זה בעצמינו..

את השיטה פיתח בריאן מקנזי , מייסד קרוספיט אינדורנס אשר זכה 10 ואיש ברזל בעל נסיון רב. מקנזי  הבין שכדי להמשיך ליהנות מהספורט שהוא כל כך אוהב מבלי להשקיע שעות על גבי שעות בכל יום, עליו למצוא שיטה יעילה יותר .

שילוב אימוני הכח בתוך אימוני הקרוספיט אינדורנס יבטיחו לכם שיפור פנומנלי ביכולת ההתאוששות בין האימונים ותוך כדי הריצה

אני מבטיח לכם שבמירוץ  חיפה\תל אביב \ליל ירח\הר לעמק או כל מירוץ אחר שתשתתפו בו, ואתם תשתתפו.. הביצועים שלכם ירקיעו שחקים

.

skills:

Muscle up progression

Wod:

Emom 12 min

1min ring hold

1min  20 jumping lunges

1 min 10 strict pull up

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *