17.4 הוא 16.4

אותו אימון בדיו. ק משנה שעברה, חוזר אלינו בגדול.

55 חזרות מארבעה תרגילים

דדליפט

חתירה

וולבולס

הנדסטנד פוש אפ

טיפים ל17.4:

מאחר ומספר החזרות גדול, חשוב מאוד לחלק לסטים קצרים של 5-10 חזרות (כל אחד לפי יכולתו) ומנוחות קצרות וקבועות בין הסטים, על מנת לשמור על דופק בינוני ולשלוט בנשימות

מאחר ובכל תנועה שרירים אחרים יהיו דומיננטיים, יש לבצע מעבר מהיר בין התנועות ולא לנוח יותר מדי בין התרגילים.

ביצוע הנדסטנד פוש אפ לפי הסטנדרטים באופן הוא מאתגר במיוחד ולכן חשוב לחלק את הסטים למספר נמוך יותר של חזרות, להתקרב לקיר, לצמצם מרחק בין הידיים ולבצע קיפ חזק.

בהצלחה!

17.4

Complete as many rounds and reps as possible in 13 minutes of:

55 deadlifts 55

wall-ball shots 55

-calorie row 55

handstand push-up

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.