פרונט סקוואט הוא אחד התרגילים היותר אהובים בכל אימון פונקציונלי מאחר והוא מדמה קימה מישיבה עם משקל- תנועה טבעית של גוף האדם שנדרשת מאיתנו באופן יומיומי.

בקרוספיט והרמת משקולות אוהבים את הפרונט סקוואט אפילו יותר! מאחר וזהו תרגיל שמחזק אותנו פיזית ומנטלית לקראת הרמת משקל כבד יותר בסקוואט קלין.

אחת התכונות הנפלאות של הפרונט סקוואט היא שמעבר לפיתוח כוח, אנו מפתחים גם את הגמישות שלנו בתנועה.

כיף חיים!

 

Front Squat

5Sets x 4Reps 80%1RM

Partner Wod

 3rounds Of

 One athlete Works Second athlete Rest then Switch

AMRAP 3, Rest 3:00
21 Burpees
Max Thrusters With KB in Remaining Time 24/16kg

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.