שבוע טוב קרוספיט חיפה!

אחרי שכבשנו שיאים חדשים והצבנו לעצמינו יעדים חדשים ביום שישי האחרון, עם כל האדרנלין שיש מהאירוע, דוקא עכשיו זה הזמן לקחת צעד קטן אחורה כדי להתקדם כמה צעדים קדימה.

מתחילים תוכנית כוח חדשה שכתב המאמן אנטון בשילוב אימונים מטבולים עם דגש על טכניקה לא פחות ממושלמת!

היום באימון העיקרי שלושה תרגילים עם 8-12 חזרות בכל דקה כאשר כל חזרה מבוצעת לא פחות מ5 שניות.  נא להקפיד על כך

בהצלחה!

strength:

back squat

60%-65%-70%

wod:

18min emom of:

ring pull up\ ring jumping pull up, 8 reps

kb press, 2 hands alternate, 10 reps

v ups + hollow hold, 12 reps

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *