היום בקרוספיט חיפה ממשיכים להתחזק, עם השבוע האחרון בתוך תוכנית הסקוואטים שלנו!

נשמח שתשתפו אותנו אחרי האימון, האם אתם מרגישים שהתחזקתם במהלך ששת השבועות האחרונים כתוצאה מהתוכנית, במידה והתמדתם כמובן 🙂

בחלק השני של האימון נעבוד על עליות מתח ישרות מאחיזה אמצעית, אחיזה אשר חשוב להתחזק בה לצורך ביצוע עליות כוח בטבעות, ונמשיך עם שכיבות שמיכה ישרות מעמידת ידיים, ועדי שהדופק לא ישאר נמוך חס וחלילה, נקנח בדאבל אנדרס!

 

strength:

back squat

6×75% 6×80% 4×85% 3×90% 2×95%  6×75%

wod:

6rft

strict hspu, 5 reps

strict midpoint pull up, 8 reps

double unders, 30 reps

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *