המאמן אנטון קדיק מתקן טכניקה באימון משקולות

כל מי שמתאמן בשיטת האימון קרוספיט כבר יודע, ששיטת האימון קרוספיט היא שיטת אימון אשר מביאה לשלמות את המיזוג בין אימוני כוח לאימונים אירוביים. כל שיטת אימון מקיפה ובריאה צריכה לכלול גם מרכיב עבודה של כוח. הרבה אנשים שרוצים לרדת במשקל ולפתח את הכושר שלהם עושים רק אימונים מבוססי קרדיו, בין אם זה הליכה או בין אם זה קורס אירובי, אבל ללא ספק קרוספיט היא הדרך הטובה ביותר לקבל גוף חזק, חטוב ובריא.

אם הייתם יודעים שסוג מסוים של פעילות גופנית יכולה להועיל ללב שלכם, לשפר את שיווי המשקל שלכם, לחזק את העצמות שלכם ולעזור לך לרדת במשקל תוך כדי שזה גורם לכם להיראות ולהרגיש טוב יותר, לא הייתם רוצים להתחיל עכשיו? ובכן, קרוספיט, שמשלבת אימוני כוח ופעילות בעצימות גבוהה יכול לעשות את כל זה ועוד.

אימוני כוח הם מרכיב מאוד חשוב בשיטת האימון קרוספיט. אנחנו לא מדברים על אימון כוח כמו של מפתחי גוף ומרמי משקולות בחדר כושר, אנו מדברים על אימוני כוח בעצימות גבוהה שמשפרים את יכולות הגוף שלכם ותורמים הרבה. הנה כמה יתרונות למה מומלץ להוסיף אימוני כוח לאימון הגופני שלכם:

  1. אימוני כוח מסייעים לשמור על המשקל – שאנו מבצעים קרוספיט, שמכילה גם אימוני כוח, אנו מגדילים את מסת השרירים שלנו. ככל שהשריר יותר מפותח כך הוא שורף יותר קלוריות בזמן מנוחה. זאת אומרת שאם אתם מתאמנים בשיטת האימון קרוספיט או מוסיפים אימון כוח לאימון שלכם אתם תשרפו עם הזמן יותר קלוריות במנוחה, מה שיסייע לכם לשמור על המשקל ביעילות רבה יותר. למעשה אימוני כוח יכולים להגביר את קצב חילוף החומרים עד 15% ואף לסייע בירידה במשקל.
  2. אימוני כוח מגנים על בריאות העצם ומסת השריר הבריא – חשוב לדעת שלאחר גיל ההתבגרות, בין אם אתה גבר או אישה, מתחילים לאבד כ-1 אחוז מכוח העצמות והשרירים בכל שנה. אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לעצור, למנוע, ואף להפוך אובדן שריר ואובדן כוח עצם הוא להוסיף שיטות לאימון כוח באימונים שלך.
  3. אימוני כוח עושים אתכם חזקים יותר – הם הדרך הטובה ביותר לחיטוב הגוף. אימוני כוח מחזקים את השרירים ועוזרים להם להיות יותר וויזואליים בגוף. קרוספיט משתמשת גם באימוני כוח מתוך המטרה לחזק את הגוף ולחטב אותו. לכל הנשים שחוששות להוסיף מרכיבי כוח כי הן מפחדות להיות "גדולות מדי" חשוב להבהיר שיש סוגי אימוני כוח שלא מביאים לתוצאות של מראה שרירי מדי ולכן אימוני כוח לנשים זה נהדר, כמו גם קרוספיט.
  4. אימוני כוח עוזרים לך לפתח מכניקת גוף טובה יותר – אימוני כוח הולכים הרבה מעבר למראה שרירי. גם שיווי המשקל והקואורדינציה משתפרים, כמו גם היציבות. קרוספיט משלבת אימונים פונקציונאליים בכדי לשפר את התנועה והיציבות של המתאמנים.
  5. אימוני כוח משחקים תפקיד במניעת מחלות – מחקרים רבים כבר תיעדו את היתרונות הרבים לבריאות של מרכיב זה באימון. אימוני כוח יחד עם שינויים באורח חיים בריא יכולים למנוע מחלות. אם אתם קוראים את המאמר הזה אז כבר החלטתם שאתם צריכים להתחיל אימון גופני בכדי לשפר את הבריאות שלכם. ביצוע קרוספיט יכול לשפר את הבריאות שלכם בצורה מדהימה ולהקל על אורך החיים שלכם משמעותית.

חשוב לציין שכאשר אנו מדברים על אימוני כוח אנו לא מדברים על הרמת משקולות מעייפת של מכונות בחדר הכושר. קניית מכונות אימון יקרות לבית או מנוי לחדר כושר הם לא הדרכים היחידות לשלב אימונים של כוח. הדרך הטובה והמומלצת ביותר היא לעשות קרוספיט, שיטת האימון הטובה ביותר ליהנות מכל היתרונות שהזכרנו.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *