היום בקרוספיט חיפה  נתחיל למוד לרוץ מחדש.

לא כי אנחנו לא יודעים לרוץ. לא כי שיטות אחרות לא עובדות.

כולם רצים וכל השיטות אכן עובדות , אבל  בקרוספיט מצאו דרך קצרה  מגוונת ואפקטיבית יותר לשפר את המיומנות ואת הספק העבודה בריצה.

למי לא יצא ללכת לחדר כושר או אפילו לקבוצת ריצה מקומית ונאמר לו קודם כל לבנות נפח , כלומר להתחיל בריצת 5 קילומטר, שבוע לאחר מכן 6 ק"מ , חישוב מספרים של 10-15 % עלייה בנפח בשבוע.. לאחר מספר חודשים מתחילים לשלב אינטרוולים  ובסוף גם מתקנים קצת את טכניקת הריצה.

האם הייתם נותנים למישהו שמרים דדליפט ל50 ק"ג על 5 חזרות עם גב עגול לעלות במקלים או במספר החזרות?

אז מדוע כשהעניין מגיע לריצה , הרצים או המאמנים שלהם נהיים קלי דעת בעניין ?

בקרוספיט חיפה אנחנו נפעל אחרת מהיום! נלמד טכניקה , נתקן טעויות,נחזק ונמנע פציעות שכיחות בקרב אצנים כבר מהצעד הראשון! איך נעשה את זה? תצטרכו להגיע לאימון ולראות

skills:

running  (techniqe – intensity -volume )

wod:

15 min amrap

in groups of 3 athlets :

run 200 m

rest

amrap of deadlift

בתמונה = מריאנה ורומק בגירסה משודרגת

IMG_0157

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *