יש עליה מבורכת בכמות המתאמנים שלנו בגיל 30 ו40+ וזה מדהים לראות!

עם זאת, יש כמה דברים שאנחנו צריכים להבין על הגוף שלנו בגיל 30+ והראשון שבהם הוא שזה כבר לא גוף של בן 20..

אז הנה לכם 3 טיפים חשובים שיעזרו לכם להתמודד טוב יותר עם האימונים, ולמרות שאתם כבר לא בני 20, עם ההתנהלות הנכונה אתם יכולים להיראות ולהרגיש כאלה בכיף:

  1. התוצאות מגיעות לאט יותר. קבלו זאת בהבנה וגלו סבלנות לדרך.  הסיבה היא שגופינו אחרי גיל 30 לערך מתחיל בנסיגה טבעית של דילול בצפיפות עצם ומסת שריר. כך שלפני שגופינו מגיע לשיפור בהרכב הגוף ושיפור תפקודי, הוא קודם כל נלחם באותה נסיגה טבעית.. כשבגיל 20 בעצם עוד היינו בצמיחה טבעית.

  2. כשאתה רווק, גר אצל ההורים והמחוייבויות הן מעטות מאוד, אתה יכול להרשות לעצמך לתת 150% כל אימון. כי זה הדבר הכי קשה שאתה עושה ביום, גם מנטלית, ואחרי ההתפרקות יש לך את כל הזמן והתמיכה שבעולם להתאושש.  אבל היום, כשאתה בעל משפחה ובשיא הקריירה שלך לא משנה כמה אימון הקרוספיט היה קשה, מה שמצפה לך אחר כך לא פחות קשה ואתה חייב להשאיר לזה כוח.  סיים אימון בתחושה של                              good to go

  3. תשקיע בהתאוששות.  בגלל סעיף 1, לוקח גם זמן ארוך יותר לגוף להתאושש. לכן יום מנוחה לגוף בין האימונים, שינה טובה וארוחות מזינות הן חלק בלתי נפרד ואף קריטי להצלחה בתהליך. תשקיע בהתאוששות שלך כמו שאתה משקיע במהלך האימון.                                                            מקווה שהפנמתם חבר'ה.. ועכשיו תנו בראש!!!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *