בקרוספיט חיפה מתאמנים בגיל 75 ומעלה

הרבה מתאמנים בשיטת האימון CROSSFIT עובדים קשה בכדי לרדת במשקל ובאחוזי שומן. זה בהחלט עניין חשוב בתהליך שיפור הגוף. שומן עודף עושה אותנו חלשים יותר ומקשה עלינו במהלך אימון קרוספיט. מתאמן של מועדון קרוספיט מקבל את כלל התמיכה הנדרשת לשמירה על ירידה במשקל לאורך התקופה, אך לפעמים משקל הגוף נכנס למצב שבו הוא נעצר.

למה מתרחשת עצירה בירידה במשקל ?

גם אם אתה באים כל יום ומשלימים אימון קרוספיט וגם אם אתם עובדים קשה בדיאטה, ירידה במשקל והגדלת מסת שריר הוא תהליך ארוך שבמקרים רבים עובר עליות ומורדות. מעטים הם ברי המזל אשר ממשיכים להוריד במשקל ולהגדיל מסת שריר בקצב קבוע יחסית. רוב המקרים מראים על כך שבשלב מסוים בתהליך הירידה במשקל הגוף נכנס למצב של "איזון" שבו הירידה במשקל נעצרת. הבעיה יכולה להיות בעיה טבעית, ואז יש להתמיד בפעילות הגופנית ולהמשיך לעבוד קשה ומתישהו הגוף יחזור לשרוף שומן ביעילות, או שהבעיה יכולה להיות בהתנהלות שלכם, ואז יש לעשות בדיקה ופעולות להתמודדות עם זה. כאשר אתם מתאמנים במקום מסודר כמו מועדון קרוספיט הסיכויים שתעבדו לא נכון קטנים אבל בכל זאת כדי לדעת מה ניתן לעשות בכדי להתמודד עם העצירה בירידה במשקל.

מה ניתן לעשות כאשר הירידה במשקל נעצרת ?

אז הכול הלך נהדר, צברתם כוח ושרפתם שומן ואז ההתקדמות נעצרה. זה הזמן להפוך לפתור את הבעיה ולפרוץ דרך המחסום הזה. יש כמה פעולות שאתם יכולים לעשות:

התייעצו עם מדריך הקרוספיט שלכם – מדריך הקרוספיט שלכם בעל ידע רב בתחום האימון הגופני והתזונה. כל מדריך קרוספיט מוסמך עובר הכשרה מקיפה. אם אתם מגלים שיש עצירה בירידה במשקל שלכם, דברו איתו ותראו מה אתם יכולים לעשות. הוא ייעץ לכם ויבדוק האם אתם מתאמנים בצורה הטובה ביותר. תמיד למאמן יש כמה טיפים שיסייעו.

בצעו סקירה של דרך העבודה שלכם – ציינו כבר שעצירה של הירידה במשקל היא עניין טבעי שקורה. אך גם חשוב לציין שבהרבה מקרים העצירה בירידה במשקל היא תוצאה מעבודה לא נכונה. תכנית האימונים הנוכחית או תפריט התזונה הנוכחי יכול לקחת אתכם עד גבול מסוים. עצירה במשקל הרבה פעמים היא איתות שצריך להגביר את העצימות של תכנית האימונים או לשנות את תפריט התזונה. בנוסף, חשוב לוודא שאתם עושים את האימונים ואוכלים כפי שבאמת אתם צריכים. עבודה קשה לאורך זמן יכולה לגרום לאנשים לנטות להתאמן פחות ולאכול יותר. הסקירה יכולה לתת לכם תמונה האם אתם עובדים נכון או שהעצירה היא כתוצאה מכך שהתחלתם "לחפף". אם גיליתם שאתם עובדים לא נכון, תתקנו את מה ששבור. אם גילתם שאתם עובדים נכון, מצוין! המשיכו הלאה.

שנו במקצת את האימונים שלכם – הרגל באימונים להרבה זמן יכול לייצב את הגוף ולתת לו עוד סיבה להתאזן. שינוי קטן בדרך שאתם מתאמנים מפתיע את הגוף ויכול להיות מה שיעזור לכם לשבור את מחסום הירידה במשקל. זה לא אומר שאתם צריכים לנטוש את המטרה שלכם בלרדת במשקל או להפסיק לנסות לעבוד על החיטוב. החלפה של כמה אלמנטים זה מספיק. באימון כוח אפשר להגדיל את המשקל שמרימים ולבצע פחות חזרות, זכרו שחזק יותר שווה יותר קלוריות שנשרפו. אפשר לבצע יותר אימונים קצרים יותר בעצימות גבוהה יותר, זה הרבה פעמים אפקטיבי יותר מאימון ארוך בעצימות נמוכה. קרוספיט מתבסס יותר על אימונים בעצימות גבוהה.

חשוב להבין שירידה במשקל זה לא דבר קל, אחרת כולנו היינו רזים. בכדי לרדת במשקל ולשפר את יכולות הגוף יש לעבוד קשה. גם אם אתם נתקלים בכמה מכשולים בדרך, אסור לכם לוותר. להתאמן בשיטת האימון קרוספיט מביא תוצאות, עם מתמידים. אם נעצרתם בירידה במשקל, בדקו את עצמכם ושנו קצת את האימונים, והכי חשוב, תמשיכו עם העבודה הקשה והמאמץ ועם הזמן אתם תמשיכו בירידה במשקל.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *