תודה !!!

לדעתי, אין דרך מתאימה מזאת לפתוח את הפוסט הזה..

הרבה מדברים על נפח המשקלים, על המראה שמשתנה מספר החזרות שגדל בסנדי והזמן שירד בפראן, הכל נכון !

אבל לי, כמי שמגיע מעולם ריצות הנפח, חשוב להדגיש מרכיב אחר, סקסי פחות אך ממוקם בגאווה כראשון בין שווים לשאר האלמנטים האחרים, מרכיב ההתאוששות.

אני אומנם לא מתאמן וותיק, כ- 3 חודשים, אך השינוי בלתי נתפס.
לאחר זמן כה קצר, בו אני מקפיד על לפחות 3 אימוני קרוספיט בשבוע, זמן ההתאוששות שלי ירד פלאים.
היום, בניגוד לעבר, אני מסיים ריצת 15 מהירה, אינטרוולים, נפח וכל שאר זוועות ההכנה למרתון כפי שעשיתי אך במקום יום/יומיים מנוחה מספר שעות ו IM GOOD 2 GO, הכאב המגביל הזה של סוף הריצה נעלם כאילו לא היה.

אני יעצור כאן, לכל המעוניין ניתן לפנות אלי באופן אישי, ואקנח בהזמנה לכל מי שמעוניין לאתגר את עצמו בכל אימון מחדש ולהגיע להישגים בכל ספורט באשר הוא… קרוספיט הוא האימון בשבילכם, תגיעו !

2 דברים לסיום:

* המשוואה אכן עובדת:
שריר חזק יותר = יכולת לרוץ ולהתאושש מהר יותר
* מתאמני קרוספיט רמת ישי וחיפה, יפתח ואביבית תודה, אתם מספר 1 !

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.