⁠הנחיות אלו מהווים חלק חיוני בכל תוכנית אימונים, אך לעיתים קרובות מתייחסים עליהם כפשוטים מדי או ולא נותנים להם מספיק צומת לב. המציאות היא שרוב המוחלט מהאנשים יהיו שמחים ובריאים אם היו מקפידים על כללים אלה. ⁠ ⁠⠀
⁠⠀⠀
אז מהם הם ההנחיות ?⠀
⠀⠀
1️⃣יש 24 שעות ביום: תתייחסו לעבודה ולמנוחה כראוי⁠. תהיו מרוכזים במשהו אחד. כשאתם עובדים אז תשקיעו את כל המאמצים בעבודה אבל כשאתם נחים תנסו להתנתק מהכל ותשקיעו בעצמכם.
⁠⠀⁠⠀⠀⠀
2️⃣ השמש והירח מתואמים לדפוסי האנרגיה שלנו: לווסת את מחזורי השינה-התעוררות שלנו, להתעורר עם השמש ולקבל חשיפה יומית, ולישון עם הירח⁠. ⠀⁠⠀
⁠⠀⁠⠀⠀
3️⃣ יום אחד אנחנו כולם נמות: תתגברו על זה ותתחילו לחיות.⠀
⁠⠀⁠⠀⠀⠀
4️⃣ מים: בין היתר אחראים גם על העברת דם ועיכול באופן תקין הם שגרות יומיומיות חיוניות⁠.
⁠⠀⁠⠀⠀
5️⃣ מינון שתיה: לשתות לפחות 2 ליטר ביום, כנקודת התחלה.⁠ ⠀⁠⠀
⁠⠀⁠⠀⠀
6️⃣ התאוששות: זרימת הדם מאפשרת התאוששות וריפוי מהר יותר. תהיו פעילים ובתנועה כל היום. אורך חיים ישבני הוא אויב מספר אחד לבעיות כרוניות רבות כגון השמנה וכאבי גב.⠀
⁠⠀⁠⠀⠀
7️⃣ שינה: ללכת לישון ולהתעורר באותה שעה בכל יום שומר על מקצב היממה הנהדר. ⁠⠀⁠⠀
⁠⠀⁠⠀⠀
8️⃣ עיכול: אוכל הוא השקעה של הרבה שעות, שב, לעס את האוכל שלך, תיהנה מהאוכל שלך, תניח את הטלפון בצד ותנהל שיחה.
9️⃣ תתאמנו לפחות 3 פעם בשבוע במשך 60 דקות. (אם הזמן אפשר להגביר עד 5).
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *