כל הצלחה של מישהו באימון זה ההצלה של כולם בקרוספיט חיפה

אימון קרוספיט היא שיטת האימון אשר מבטאת בצורה הטובה ביותר את המטרה של אימון פונקציונאלי. אין ספק שבמהלך 10 השנים האחרונות, נוצרת מגמה לכיוון של אימון פונקציונלי בכלל, ולכיוון של קרוספיט בפרט. אחד הסימנים הרבים ששיטת אימון פונקציונלי יהיה גל העתיד הוא כאשר היצרנים הגדולים של ציוד ספורט מתחילים לשווק יותר מוצרים אשר פועלים להעניק פתרונות ליותר סגנונות אימון פונקציונאלי כגון קרוספיט.

מה זה אימון פונקציונאלי ?

אימון פונקציונאלי בנוי מתוך המטרה לאמן את השרירים שלך כדי לעזור לך לעשות את פעילויות יומיומיות בבטחה וביעילות. תרגילי כושר פונקציונליים מאמנים את השרירים שלך בכדי לעבוד בצורה טובה יותר, ביחד ולחוד, כך שהכושר הגופני הכולל של הגוף יתחזק. אימון פונקציונאלי מחזק את השרירים השונים בגוף העליון והתחתון באותו הזמן, תוך הדגשה של יציבות ליבה. אימון פונקציונאלי החל בתור תרגילי פיזיותרפיה שנועדו לסייע לאנשים שעברו פציעה ולהכין אותם למטלות יומיומיות, אך עם הזמן התפתחו שיטות אימון שונות המסייעות בחיזוק הגוף. לדוגמא, הרמת משקולות בעמידה הוא תרגיל פונקציונלי משום שהוא מחזק את פלג הגוף העליון, תוך שהוא מכריח את הליבה והרגליים להתייצב.

ניתן לעשות תרגילי אימון פונקציונאלי בבית, בחדר הכושר או על ידי ביצוע אימון קרוספיט. קרוספיט היא שיטת אימון אשר בנויה על יסודות האימון הפונקציונאלי ומייצרת תכנית אימונים השואפת לחזק את הגוף בעזרת מגוון של תרגילים פונקציונאליים.

מה הן היתרונות של אימון פונקציונאלי ?

תרגילים פונקציונאליים נוטים להיות תרגילי אשר עובדים על מספר שרירים ומספר מפרקים במקביל. במקום לעבור רק על המרפקים במכונה בחדר כושר, אימון פונקציונאלי עובד במקביל על  המפרקים, כתפיים, עמוד השדרה, ירכיים, ברכיים וקרסוליים. אימון פונקציונאלי, כאשר הוא מיושם כהלכה כמו בשיטת האימון קרוספיט, יכול לחזק את הגוף, להפוך את הפעילויות היומיומיות לקלה יותר, להפחית את הסיכון לפציעה ולשפר את איכות החיים. אימון פונקציונאלי עשוי להיות מועיל במיוחד לכל הגילאים. לילדים בכדי לחזק את הגוף במהלך ההתבגרות, למבוגרים בכדי להוריד במשקל ולחזק את הגוף, ולאנשים מבוגרים יותר לשיפור שיווי משקל, גמישות וחוזק שרירים ולהפחית את הסיכון לנפילות.

עקרונות הבסיס של אימון פונקציונאלי

  • יש לנסות ולבצע את רוב אימוני ההתנגדות בזמן שעומדים ולא תומכים בגוף עם אובייקט חיצוני (שכיבה על ספסל, ישיבה על מכונה בחדר כושר, וכן הלאה). העמידה נדרשת מכיוון שבשיטת אימון פונקציונאלי כל תרגיל צריך לאלץ את הגוף לעבוד על כוח של כמה שרירים ועל יציבות ליבה.
  • אם משתמשים במשקולות אז שזה יהיה במשקולות חופשיות בעיקר. כלומר, לא להשתמש במכונות חדר כושר אלא במשקולות חופשיות שמאפשרות לבצע תרגילים של תנועה וכוח ביחד. אימון פונקציונאלי לא רק פועל לשפר את הכוח, אלא גם לעזור לקדם איזון שרירים ולהגדיל את טווח התנועה.
  • יש להתאמן בעצימות גבוהה כי יש לזה יתרונות רבים. אימון בעצימות גבוהה משפר במהירות את הכוח הכללי של הגוף, מגביר את חילוף החומרים, משפר את האיזון בגוף, טווח תנועה וגמישות.
  • יש לשים דגש על ביצוע תרגילים מורכבים, תרגילים שעובדים על מספר שרירים במקביל ומייצרים טווח תנועות רחב. עבודה על מספר שרירים במקביל זאת הקדמה של פילוסופיית האימון, בריאות וכוח. אימון פונקציונאלי הוא מאתגר הרבה יותר ובריא הרבה יותר מכל שאר סוגי האימונים. וכך גם קרוספיט.

אז אם עוד לא ניסיתם להתאמן בשיטת האימון קרוספיט הגיע הזמן. אימון פונקציונאלי זה הגל החדש בתחום האימונים, מכל הסיבות הנכונות ולכן חושב להכיר אותו לנסות להתאמן בשיטת האימון קרוספיט.

אימון פונקציונלי לנשים וגברים

אימון פונקציונלי לנשים וגברים

אימון פונקציונאלי הוא האימון שמייחד את שיטת האימון והמותג קרוספיט. ידוע כי אחד הדברים המאתגרים הוא שימור מוטיבציה לאימונים לאורך זמן. אותם אנשים חושבים שכל האנשים אשר מגיעים יום יום לשיעורי קרוספיט, הם כנראה אנשים יותר חזקים מנטלית מהם – אך זה לא בהכרח נכון. בכל אחד מסתתר אדם שיכול להתמיד בביצוע אימונים פונקציונאליים, רק צריך להתחיל להתמיד. 

הכירו את קרוספיט חיפה, המקום שיגלה לכם כמה חוזק מסתתר בכם.

אימון פונקציונאלי – כמה טיפים לאימון מושלם

  • להתאמן יותר בשעות הבוקר  – קרוספיט בפרט, ואימונים פונקציונאליים בכלל, יכולים להתבצע בבוקר באימון של כחצי שעה ולהעניק אנרגיה לכל היום. 

אם אתם מוצאים את עצמכם מותשים לקראת סוף היום, מומלץ אולי לקום מוקדם ולעשות אימון בבוקר. 

כך אתם מגיעים רעננים לאימון, ואין מצב שבסוף היום תחשבו על דרכים להתחמק מאימון. 

  • תנו לזה 6 שבועות –  לכל דבר לוקח זמן עד שמתרגלים אליו והוא הופך להרגל. אותו דבר גם כאשר מדובר בפעילות גופנית כמו אימונים פונקציונאליים או קרוספיט. 

לכן, כדאי להגדיר תקופת ניסיון של 6 שבועות, בה תתחייבו לעצמכם שאתם לא מוותרים. בתקופה הזאת יש סיכויים רבים שאתם גם תתרגלו כבר להתאמן – ואף תתחילו לראות תוצאות אסתטיות שידרבנו אתכם.

  • השתמשו במאמן אישי –  אם אתם חדשים בתחום האימונים הפונקציונאליים, או שאתם פשוט מרגישים שאתם צריכים קצת מוטיבציה והדרכה, מאמן אישי יכול לעזור לכם להגדיר מטרות ולפתח תכנית כדי לגרום להם לשמור על המוטיבציה. מה שיפה במועדוני קרוספיט הוא שאתם בכל אימון מקבלים יחס אישי גם באימון קבוצתי ומקבלים דגשים בצורה אישית ומותאמת. אתם בעצם גם מקבלים אימוני קרוספיט מקיפים וגם יחס של מאמן אישי בתשלום של מנוי בחדר כושר.

תומכים בכם ומאמינים בכם

ללא ספק, הרבה יותר כיף להתאמן עם חברים ואנשים שדוחפים אותך. למערכת תמיכה של חברים יש ערך עילאי בשמירה על מוטיבציה, שיכולה להיות חלק בלתי נפרד מכל תכנית אימונים פונקציונאליים. קרוספיט חיפה הוא התשובה לכל השאלות שלכם.

אימונים פונקציונליים לשריפת קלוריות

אימונים פונקציונליים לשריפת קלוריות

אימונים פונקציונאליים הם בין האימונים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, ולכן זה לא מפתיע אם הקולגה שלכם מסיימת את היום בשיעור פילאטיס או השכן הולך לאימון קרוספיט שלוש פעמים בשבוע. מדובר על אימונים חשובים מאוד, שעובדים על כל שרירי הגוף ועוזרים לנו לחטב אותו, להוריד במשקל ואף לשפר את הכושר. הכירו את מועדון הכושר קרוספיט חיפה, מועדון הכושר שיקדם אותך להגיע למטרות שלך ברמה הגבוהה ביותר.

אימונים פונקציונאליים – למה כדאי לעשות אימונים פונקציונליים?

כשאומרים אימון פונקציונאלי, מתכוונים לאימון אפקטיבי בזמן קצר וכמעט ללא ציוד. אימון פונקציונאלי מתמקד בפעילות המזכירה את זו שאנו עושים ביומיום – כמו הליכה וקפיצה, אך באופן אינטנסיבי יותר, כך שמתחזקים שרירי הליבה, עמוד השדרה והשרירים השונים בגוף. האימון עושה שימוש בתנועה, התנגדות ושימוש מסיבי במשקל הגוף, והתוצאה שלו היא שריפת קלוריות רבה בזמן קצר לצד חיזוק השרירים השונים בגוף.

בקטגוריה של אימונים פונקציונאליים אפשר למצוא את ה-TRX, הקרוספיט והפילאטיס – כולם צברו פופולריות רבה בשנים האחרונות. 

יש לא מעט יתרונות לאימון הפונקציונאלי. מעבר לזה שהוא שורף קלוריות ועוזר לרדת במשקל או לשמור עליו, הוא גם מחזק משמעותית את השרירים, מסייע ליציבה, משפר את גמישות הגוף ואת כוחו וכן משפר באופן משמעותי את הכושר הגופני. אימון פונקציונלי אף מפחית בסיכוי לפציעות, שכן העבודה המאוזנת על כל שרירי הליבה שבגוף עוזרת לשמור על השרירים גם כשמבצעים פעילויות ספורט אחרות כמו ריצה או שחייה. כמו כן, כיוון ואימון פונקציונלי עובד על כל חלקי הגוף בכל אימון, הוא מסייע לחיטוב הגוף. 

לבסוף, אחד היתרונות המשמעותיים של האימון הפונקציונלי הוא שאין צורך במכשירים לאימון פונקציונלי. מלבד מספר מכשירים פשוטים שאפשר לרכוש בזול, האימון הזה עובד על משקל הגוף, ולכן אפשר לעשות אותו בכל מקום ובכל זמן.

אתם עוד מחכים?

כדי להניע את עצמכם קדימה, ולשמור על המוטיבציה, מומלץ להתאמן עם חברים. כך או כך, כדי להתחטב, להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא, אתם מוזמנים לפנות אל מועדון קרוספיט חיפה. ללא ספק, הרבה יותר כיף להתאמן עם חברים ואנשים שדוחפים אותך. 

2 תגובות
  1. סוזי איציק אומר:

    מתגבשת קבוצת עובדים בחיפה (בית המשפט) לאימון כושר פעם בשבוע לשעת הצהריים 14:30 לשעה 15:30
    אם יש אפשרות שאחד המאמנים שלכם יגיע עם השיטה ובכלל המכשירים, רכישה וכו’, נשמח לקבל אינפורמציה והצעת מחיר.

    בברכה
    סוזי איציק
    suziei@court.gov.il

    0549981173

    הגב
    • admin אומר:

      הי סוזי, רק עכשיו ראיתי את ההודעה.
      בוודאי שאפשר
      אתקשר מחר בין 10:00 ל11:00 לפרטים
      יפתח
      מנהל מקצועי ובעלים

      הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *