מתיחות וגמישות הם מקור לכוח ובריאות

אחד הסיבות המרכזיות בכך ששיטת האימון קרוספיט מייצרת תוצאות למתאמנים שלה היא שהיא מבוצעת תחת מסגרת קפדנית שמובילה לעקביות במהלך תקופת האימון. לא סתם קרוספיט מלומדת ומבוצעת במועדוני קרוספיט ובקבוצות גדולות ולא עצמאית בבית או בחדר כושר. זאת מכיוון שהדוגלים בשיטת האימון קרוספיט יודעים שבניית מסגרת מסודרת למתאמן מאפשרת לו להגיע בצורה יעילה ומהירה יותר לתוצאות. כאשר אתם לא מתאמנים לבד אלא עובדים תחת מסגרת, אתם בונים סביבת עבודה נכונה יותר להשגת תוצאות פיזיות במספר מישורים.

חשוב לשמור על עקביות

לעבוד קשה על שיפור יכולות הגוף והמראה שלנו יתקבל רק עם שמירה על עקביות. עבודה לפי  תכנית אימון מסודרת, כמו בכל מועדון קרוספיט שפועל בארץ, היא הדרך שלך להתפתח כפי שאתה רוצה בצורה הנכונה ביותר. התחייבות למשטר אימון קבוע תגביר את רמת הכושר שלך ותיצור תחושה של רווחה נפשית גדולה יותר. כדי להשיג עקביות, חובה לממש לפחות שלושה עד ארבעה מפגשים פעמים בשבוע לתוצאות הטובות ביותר. לכן, על מנת שכן תבצע את מספר האימונים האלו, כדאי שתהיה חבר בקבוצת קרוספיט. עבודה עם עקביות היא עניין מאוד חשוב גם לבריאות הפיסית שלך. הרי ריצה של חמישה קילומטרים ביום אחד בלבד, כדי למנוע פעילות גופנית בשבועיים הבאים רק ישאיר אותך בכאבים מבלי לשפר את יכולות הגוף. לקבלת תוצאות אופטימאליות, יש לבנות בעקביות את היכולות על ידי סרגל מאמצים.

תזמון זה הכול

מסגרת באימון חשובה גם מבחינת תזמון האימונים, הן מבחינת זמן האימון והן מבחינת תזמון האימון עצמו. חשוב להיות מציאותי לגבי כמה זמן צריך להקדיש לכל מטרה במשטר האימונים. ליצירת לוח זמנים אופטימאלי יש חשיבות רבה בהשגת התוצאות כפי שנדרש. לדוגמה, אתם לא רוצים לבזבז זמן רב מדי על אימוני קרדיו ולהשאיר פחות זמן לאימוני כוח. עבודה תחת מסגרת של מועדון קרוספיט תחת מאמן מנוסה מונעת זאת.

CROSSFIT זה מוטיבציה

זה עובדה ידועה שללא מוטיבציה קשה להתמיד ולהשיג תוצאות באימונים. הרבה מהיכולות באימון הם יכולות מנטאליות, ובהרבה מקרים הם יותר חשובות מהיכולות הפיזיות. ביצוע פעילות גופנית יום אחרי יום היא עניין שוחק וללא מוטיבציה קשה להתמיד. הבעיה של אנשים המתאמנים מחוץ למסגרת היא שעם הזמן הם מתחילים לדלג על הימים שהם צריכים להתאמן בהם ולאט לאט הם מאבדים עניין ומפסיקים. בקבוצות קרוספיט המוטיבציה תמיד גבוהה מכיוון שעובדים במסגרת עם מתאמנים נוספים ותחת מאמן מנוסה. כל מועדון קרוספיט מצליח יודע שחשוב להחדיר מוטיבציה במתאמנים שלו על מנת שהם יגיעו למטרות שלהם.

מסגרת אימונים טובה מתבססת על מסגרת תזונה

תזונה נכונה ואימון הולכים ביחד. תזונה היא הגורם המשפיע ביותר על התוצאות שלנו. אתם יכולים להתאמן עד קצה גבול היכולת שלכם אבל ללא תזונה שתגבה את האימונים, אתם לא תגיעו לשום מקום. שמתאמן מתחיל להתאמן בשיטת האימון קרוספיט הוא קובע תכנית כושר ותכנית תזונה. תכנית התזונה הטובה ביותר היא זו שמספקת לך מספיק חלבון ומספר מתאים של קלוריות, בהתאם למטרה שלך בתכנית האימון (ירידה במשקל או העלאת מסת שריר). חשוב לשמור על תכנית הדיאטה ולא לרמות, בכדי להגיע כמה שיותר מהר למטרות שלכם. כמובן שהתכנית דיאטה לא חייבת להיות נוקשה ברמות בלתי נסבלות, אלא, יש לקבוע מסגרת תזונה שבה אתם יכולים לפעול בחופשיות.

מסגרת חשובה להשגת המטרה שלכם. לכל אדם, ובמיוחד לאנשים שמתקשים להתאמן לאורך זמן בצורה עצמאית, מומלץ להתאמן בשיטת האימון קרוספיט במועדון קרוספיט וליהנות ממסגרת תומכת ומקצועית שתסייע לכם להשיג את הכושר הגופני החבוי שלכם. 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *